خرید عسل درجه |1+1| دلیل مهم و اساسی!

How-to-buy-quality-honey

خرید عسل درجه یک، در بین این همه محصولات تقلبی و دست ساز تبدیل به یک دغدغه شده است. اکثر افراد با توجه به تنوع عسل و مرکزهای خرید آن در تشخیص و خرید عسل مرغوب با مشکل مواجه هستند. همیشه داشتن اطلاعات دقیق و یک راهنمای خوب در این مواقع کمک کننده است.

متاسفانه این روزها سایت فروش عسل زیاد شده و هر فرد مصرف کننده بر حسب اطلاعات ناقص و باورهای اشتباه یک ایده و نظری در مورد ویژگی ها و شرایط خرید عسل خوب دارد. که بیشتر این نظرها از نظر علمی کاملا اشتباه و رد شده است.

دلیل مهم خرید عسل طبیعی چیست؟

عسل طبیعی ویژگی های بیولوژیکی مختلف از جمله خواص ضد ویروسی و میکروبی، ضد التهابی داشته و در التیام زخم و آفتاب سوختگی، موثر است. همچنین از آنتی اکسیدان های مفید، بهره می برد و ضد انگل نیز می باشد.

تحقیقات اخیر نشان داده که عسل طبیعی می تواند خطر ابتلا به بیماری های معده و قلب را کاهش دهد. و اثرات مفیدی بر باروری و بهبود هورمون های مرتبط با باروری داشته باشد. عسل با داشتن خواص شگفت انگیز برای سلامتی بسیار مفید است.

باید اضافه کرد در شرایطی که همه مراکز فروش عسل، هرکدام با ترفندی تمایل دارن عسل های خود را درجه یک و با کیفیت قلمداد کنند، تشخیص عسل درجه یک و خرید آن کار آسانی نیست!

می توان عسل طبیعی و درجه یک را بر اساس منشأ، نحوه برداشت و فرآوری، طبقه بندی کرده و به وسیله روش های تحلیلی از بقیه عسل های نامرغوب تشخیص داد.

ویژگی عسل درجه یک 

  • ویژگی عسل طبیعی، دارا بودن عطر و بوی خاص هست که عسل های تقلبی فاقد این عطر و بو هستند.
  • عسل ممتاز، به علت داشتن فروکتوز و گرده گل، کمی گلو را می سوزاند. عسل های شکری و تقلبی گرده گل ندارند و تند هم نیستند.
  • اکثر عسل های دست ساز و تقلبی زرد رنگ هستند اما تنوع رنگ درعسل های درجه یک زیاد هست، به طوری که از زرد روشن تا قهوه ای تیره بوده و حتی عسل هایی نزدیک به طیف رنگ سبز زیتونی نیز موجود است.
  • عسل طبیعی رطوبت چندانی ندارد؛ رطوبت بیش از 20 درصد عسل باعث تخمیر آن می شود.

چطور عسل مرغوب را با قیمت مناسب بخریم؟

اکثر افرادی که ادعا دارند یک عسل شناس حرفه ایی هستند. از کلاهبرداران فریب می خورند. اگر به فرد فروشنده یا مرکز عرضه کننده عسل اعتماد داشته باشیم یا مستقیما از زنبوردار خریداری کنیم، قطعا این دغدغه از بین خواهد رفت.

برای اینکه بتوانید عسل طبیعی را با قیمت مناسب بخرید روی عبارت بررسی قیمت عسل در سال 1401 ضربه بزنید. تا با اطلاعات و آگاهی بیشتر بتونید عسل طبیعی خرید کنید.

مجموعه عسل عصاره یک مجموعه معتبر برای خرید عسل ممتاز در استان اردبیل می باشد. که تمامی عسل های خود را قبل از فروش برای اطمینان خاطر مشتریان آزمایش کرده و همراه با برگه تضمین کیفیت ارائه می دهد.

buy-now-honey

شما با داشتن اطلاعات کافی می توانید این ماده شفابخش و خوشمزه را در برنامه روزانه قرار دهید و صرفا بخاطر وجود عسل های تقلبی، خود را از مصرف “عسل درجه یک” محروم نکنید.

بیشتر بخوانید : ویژگی ظاهری یک عسل با کیفیت چیست؟

 عسل یک غذای طبیعی آماده، مفید و دارای ارزش غذایی بالاست. هیچ وقت از مصرف آن غافل نشوید. چرا که با مصرف آن سلامتی خودتان را تضمین می کنید. پس اگر خوردن عسل، فقط یک دلیل داشته باشد و آن تامین سلامتی شما باشد. پس همان یک دلیل برای استفاده از عسل طبیعی کافی است! 

 

 

عسل عصاره
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *