عسل ملکه چیست؟ | خواص + رنگ | 1 نکته مهم

عسل ملکه ژل رویال

عسل ملکه چیست؟ درباره عسل ملکه حرف و حدیث زیاده و برای بعضی از افراد این سوال پیش میاد که آیا واقعا عسلی هست که زنبور ملکه تولید کنه؟! باید همین ابتدا بگم زنبور ملکه مهم ترین عضو کندو هست که هیچ گونه عسلی تولید نمی کنه و کار اصلی ملکه تخم گذاریه و موادی به نام « فرمون» از بدن خود به داخل کندو پخش می کنه که باعث شادابی زنبورها می شه.

واقعیت اینه که عسل ملکه فقط یک عنوانه که به ترکیب ژل رویال با عسل طبیعی داده شده. ممکنه ما عسل ملکه رو با عنوان های دیگه هم بشناسیم مثل عسل رویال، معجون ژل رویال، معجون درمانی و …

عسل ملکه یک ترکیب فوق العاده مقوی ست و مصرف اون باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از بیماری ها و انواع سرطان ها میشه که به اکسیر سلامتی و جوانی معروفه و طبق گفته دانشمندان ژل رویال غنی ترین ماده ی بیولوژیک جهانه. بریم باهم در مورد عسل رویال بی نظیر بخونیم و ببینیم این ژل چیه که با عسل طبیعی ترکیب شدنی معجزه میکنه.

ژل رویال چطور تولید میشه؟

ژل رویال توسط زنبورهای کارگر تولید میشه و غذای اصلیه ملکه زنبور هاست از این جهت به غذای ملکه زنبور عسل ها، عسل ملکه گفته شده. تمام لاروها (بچه های زنبور عسل) در سه روز اول زندگی خود از ژل رویال تغذیه می شوند. بدون ژل رویال هیچ لاروی قادر به رشد نیست اما ملکه زنبورعسل همیشه از ژل رویال استفاده می کنه و روزانه تا 2500 بار تخم گذاری می کنه ملکه با مصرف این ماده شگفت انگیز به طور میانگین 5 تا 6 سال عمر می کنه.

در حالی که زنبور های کارگر در فصول فعالیت خود (بهار و تابستان) در کمتر از 14 تا 24 روز از فعالیت خود می میرند. این ژل، خمیری شکل با رنگ تقریبا سفید تا زرد کمرنگ و دارای طعمی تند می باشد.

ازنظر بیولوژیک، ژل رویال با ارزش ترین فراورده به حساب میاد که یک ماده ترشحی از غدد زیرحلقی زنبور پرستار به نام غده هیپوفارین تولید میشه که غنی از پروتئینه. عمر مفید زنبورعسل 45 روز هست که بی وقفه کار می کنه و بدین ترتیب محصولات منحصر به فردی نیز تولید می کنه. مثل ژل رویال که نشان از قدرت خدا داره و به نام های دیگه مثل شاه انگبین، شیر زنبور، غذای پرورشی نیز شناخته شده است.

خواص ویژه ژل رویال

ژل رویال یا غذای ملکه، اثرات معجزه آسایی بر سلامتی داره. این محصول یک آنتی اکسیدان قوی است که رادیکال های آزاد بدن رو از بین میبره. همون طور که می دونید رادیکال های آزاد، آسیب فراوانی به بدن می زنند مخصوصا به قلب و باعث ایجاد بیماری های قلبی، عروقی می شوند. پس با مصرف ژل رویال میشه ازاین بیماری ها دور ماند.

همچنین ژل رویال باعث تولید کلاژن در بدن می شه. برای بهبود سریع زخم ها و حفظ سلامت پوست اهمیت زیادی داره و دارای پروتئین زیاد و انواع ویتامین هاست که باعث تقویت قوای بدن شده که به مراتب از بروز بیماری ها جلوگیری می کنه. همچنین ژل رویال خاصیت میکروب زدایی و ضد ویروسی داره. مصرف اون باعث از بین رفتن میکروب ها و آلودگی های مختلف می شه. در واقع با مصرف ژل رویال که یک آنتی بیوتیک قویی هست می توان بدنی سالم با سیستم ایمنی قوی داشت.

ژل رویال ایرانی همانند زعفران ایرانی زبانزد خاص و عامه و به خاطر اینکه خیلی کمیاب هست و شرایط تولیدش سخت و زمانبره به صورت گرمی فروخته میشه. البته مقدار کم ژل رویال خواص بی شماری داره به همین خاطر برای بهبود عوارض شیمی درمانی و پیشگیری از سرطان ازش استفاده میشه.

از خواص دیگر ژل رویال می توان به کاهش اثرات سندروم پیش از قائدگی، گشاد شدن عروق اشاره کرد. همچنین به عنوان مکمل غذایی نیز می توان از ژل رویال استفاده کرد.

مطلب پیشنهادی: ژل رویال چیست؟

معجون ژل رویال یا عسل ملکه

ژل رویال یا ژل سلطنتی که به اکسیر سلامتی و جوانی معروفه که وقتی با عسل طبیعی ترکیب بشه یک معجون درمانی به نام عسل ملکه به دست میاد. در واقع حاصل هم نشینی این دو بزرگوار? (ژل رویال و عسل طبیعی ) باعث تولید عسل ملکه میشه که خواص فوق العاده ایی داره و ایمنی بدن رو به شدت افزایش میده به طوری که ضامن سلامتی گفته میشه.

حتی شده در طول سال در یک دوره کوتاه مدت از این معجون استفاده کنید. و از مزایای ارزشمند عسل ملکه بهره مند شوید. ناگفته نماند که ترکیب ژل رویال با عسل، رادیکال های آزاد و مضر ( در بدن باعث بروز انواع بیماری ها و سرطان ها میشه ) رو از بین میبره.

مشاهده و خرید معجون ژل رویال

مهم ترین خواص عسل ملکهتقویت قوای جسمی و جنسی
خصوصیات عسل ملکهخوشمزه با طعم ملایم و طبع گرم
امکان خرید آنلایناز طریق سایت عسل عصاره
ارسال رایگان با پست پیشتازامکان پرداخت درب منزل

میزان و نحوه ترکیب ژل رویال با عسل طبیعی

میزان استاندارد ژل رویال برای ترکیب با عسل طبیعی، ده گرم ژل رویال حداقل با 300 گرم عسل طبیعی می باشد. اگه عسل از این میزان کمتر باشه در اینصورت ژل رویال باعث تخمیر عسل میشه و اگه عسل از میزان استاندارد خیلی بیشتر بشه معجون دیگه خاصیت مد نظر رو نخواهد داشت. این میزان ژل رویال با عسل طبیعی رو طبق تجربه و تحقیق بدست آورده ایم.

ما در مجموعه عسل عصاره مقدار ژل رویال که با عسل طبیعی ترکیب می کنیم به این صورت می باشد:

  • هر ده گرم ژل رویال با سیصد گرم عسل طبیعی
  • هر پانزد گرم ژل رویال با نیم کیلو عسل طبیعی
  • بیست گرم ژل رویال با هفتصد گرم عسل طبیعی
  • سی گرم ژل رویال با یک کیلو عسل طبیعی

بهترین و مناسب ترین عسل برای ترکیب با ژل رویال عسلی هست که درجه رطوبت پایینی داشته باشه، چون اگه رطوبت عسل زیاد باشه، باعث میشه ماندگاری این معجون به مراتب کم بشه.

برای ترکیب ژل رویال با عسل باید از قاشق چوبی یا پلاستیکی استفاده بشه و همچنین برای مصرف نیز حتما از قاشق های چوبی و پلاستیکی باید استفاده کرد. حدالامکان از قاشق های فلزی استفاده نشه چون فلز از خاصیت عسل ملکه کم میکنه. ناگفته نماند که از قاشق های خیس و مرطوب نیز به هیچ وجه نباید استفاده کرد.

عسل ملکه چه رنگی است

عسل ملکه همانطور که می دانید از ترکیب عسل با ژل رویال بدست میاد. رنگ ژل رویال زرد مایل به شیری است و رنگ عسل ها بسته به نوع و گیاهی که زنبور عسل از آن عسل تولید کرده متفاوت خواهد بود به عنوان مثال عسل طبیعی کنار رنگ عقیقی دارد ولی در صورت ترکیب با ژل رویال رنگش کمی روشن تر میشه

درباره طعم عسل رویال هم توضیح کوتاهی بدم، طعم ژل رویال خالص کمی گس مانند و ترش مزه هست ولی وقتی با عسل طبیعی مخلوط میشه طعم عسل غالب میشه و معجونی بسیار خوشمزه و عالی میشه

ژل رویال خالص شرایط ارسالش کمی متفاوته، چون به حالت فریز شده داخل جعبه کائوچو همراه با یخ های ویژه یا همان یخ های حمل دارو ارسال میشه به همین دلیل قیمتش کمی بیشتره و از طرفی امکان ارسالش به همه شهر ها وجود نداره. این شرایط باعث میشه تهیه ژل رویال برای همه مقدور نباشه، به همین دلیل ما در مجموعه عسل عصاره؛ ژل رویال خالص رو با عسل طبیعی ترکیب می کنیم که از لحاظ خاصیت با ژل رویال هیچ تفاوتی نداره. بلکه مزایایی هم داره:

  • شرایط خرید و ارسال آسان
  • طعمی خوشمزه و عالی
  • قیمت مناسب
این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن IMG_۲۰۲۱۰۷۱۲_۱۳۱۳۲۷-2-1-1024x1024.jpg است

خواص بی نظیرعسل ملکه

  • تقویت سیستم دفاعی بدن و ترمیم سلول های آسیب دیده
  • جوان سازی پوست
  • تقویت حافظه
  • پیشگیری از آلزایمز
  • کاهش فشار خون
  • افزایش تعداد اسپرم
  • تقویت قوای جنسی
  • درمان بیماری های مفصلی
  • تقویت استخوان بندی
  • مقابله با پوکی استخوان
  • درمان کم خونی
  • تقویت قلب
  • افزایش انرژی بدن
  • درمان عوارض شیمی درمانی
  • بهبود سردردهای میگرنی

نحوه مصرف عسل ملکه

روزانه به اندازه یک قاشق چای خوری از این معجون را داخل دهان گذاشته تا با بزاق ترکیب و حل بشه و به این طریق معجون درمانی وارد جریان خون میشه. بهترین نحوه مصرف به این حالته وگرنه می تونید قبل از خواب هم از این معجون استفاده کنید که در این صورت هم تاثیر خوبی داره و در طول روز هم میتونید از عسل ملکه میل کنید.

یه توصیه اینکه بعد از مصرف ترکیب ژل رویال با عسل، حداقل یک ربع آب و غذا نخورید تا اثر معجون بیشتر و کامل بشه.

روش نگهداری و ارسال عسل ملکه

ژل رویال ماده ای حساس و فاسد شدنی هست که باید تو فریزر نگهداری بشه. یا میشه با عسل طبیعی مخلوط کرد. از اونجایی که عسل طبیعی میتونه از ژل رویال محافظت بکنه و ماندگاری ژل رویال رو از ده روز تا دو هفته در دمای محیط افزایش بده. به همین دلیل می تونیم از ترکیب ژل رویال با عسل طبیعی استفاده بکنیم.

سوال پیش میاد که بعد از این دو هفته، آیا خاصیت معجون کم میشه یا از بین میره؟؟ خب برای اینکه این معجون در زمان مصرف تمام خواص رو داشته باشه در سریع ترین زمان به دست مشتری میرسونیم یعنی ما این معجون رو با پست پیشتاز ارسال می کنیم. و مشتری باید بعد از تحویل، معجون رو در یخچال نگهداری بکنه.

در این صورت در داخل یخچال تا شش ماه سالم و ماندگار هست بعد شش ماه رفته رفته خواصش کمتر میشه. این مزیت ها شرایط رو فراهم می کنن که ما بتونیم این محصولات شگفت انگیز رو براحتی به دست مشتری های عزیزمون برسونیم.

خرید آسان!

ترکیب ژل رویال با عسل طبیعی رو در سه وزن مختلف می تونید تهیه کنید:

  • سیصد گرم عسل ملکه (ده گرم ژل رویال + سیصد گرم عسل طبیعی )
  • نیم کیلو عسل ملکه (پانزده گرم ژل رویال + نیم کیلو عسل طبیعی )
  • هفتصد گرم عسل ملکه (بیست گرم ژل رویال + هفتصد گرم عسل طبیعی )
  • یک کیلو عسل ملکه (سی گرم ژل رویال+ یک کیلو عسل طبیعی )

ژل رویال، عسل طبیعی و ترکیب اون ها (عسل ملکه) در زنبورستان عصاره در دامنه های کوه سبلان استان اردبیل تولید میشه که از لحاظ کیفیت یکی از بهترین عسل های ایران و جهان به حساب میاد. می تونید وارد صفحه فروشگاه عصاره شوید و معجون ژل رویال با عسل طبیعی رو انتخاب و خرید کنید.

عسل عصاره
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *