شربت عسل | نوشیدنی خنک برای روزهای گرم!

Cool-honey-drink

شربت عسل توی روزهای گرم و آفتابی واقعا می چسبه! تو این هوا هیچ چیز مثل یک نوشیدنی خنک، حالمون رو جا نمیاره و با یه نوشیدنی خنک از گرمازدگی خلاص میشیم. از همه مهمتر… وقتی مهمون سر زده داشتین فکر کنم درست کردن یه شربت خنک عسلی یه ایده ی عالی باشه. خب پس آماده باشین که می خوام بهتون یک نوشیدنی خنک عسلی یاد بدم، که هم طعم محشری داره و هم یک ظاهر شیک و مجلسی!!

مواد لازم برای نوشیدنی عسل:

  • عسل
  • زعفران دم کرده
  • گلاب
  • لیمو ترش تازه
  • گرده گل
  • تخم شربتی خیس خورده
  • خاکشیر خیس خورده
  • قالب یخ
  • آب

یک پیشنهاد خوب!

قبل از اینکه برای درست کردن شربت دست بکار بشید! می خوام یه روشی بهتون یاد بدم که همیشه به دردتون می خوره! مخصوصا تو فصل گرما که نوشیدنی های خنک و شیرین طرفدارای زیادی داره! شما با درست کردن یخ تزئینی با یه تیر دو نشون می زنین! هم یه نوشیدنی خوش طعم و شیرین دارین و هم شکل ظاهری اون فوق العاده جذاب میشه!

طرز تهیه یخ تزئینی:

برای درست کردن یخ ها ابتدا تخم شربتی و تخم خاکشیر را جداگانه یا با هم داخل ظرفی ریخته و به آن آب اضافه می کنیم و صبر می کنیم تا لعاب دار شود سپس داخل قالب ها ریخته و داخل فریزر می گذاریم تا ببندد. می توانید این یخ ها را در فریزر خود نگهدارید تا در طول سال از آن استفاده کنید.

طرز تهیه ی شربت عسل:

ابتدا از عسل طبیعی به میزان دلخواه در ظرف ها بریزید تا کف لیوان بماند سپس آب لیمو ترش را به آن اضافه کرده بعد کمی گلاب و آب را نیز با آن مخلوط کنید. بسته به سلیقه تان می توانید از تکه های لیمو ترش در شربت استفاده کنید در نهایت مقداری زعفران دم کرده را به مواد اضافه کنید تا خوش رنگ شود.

این طرز تهیه ی شربت عسل بود! اما بعد از آماده شدن شربت هم می توانید از تکه های یخ تزئینی به تعداد دلخواه استفاده کنید. که هم نوشیدنی را خنک می کند و هم حالت تزئینی دارد.

حالا شربت ما آماده شده و می توانید نوش جان کنید!

خواص شربت عسلی:

این شربت یک ترکیب مناسب برای یبوست و سرماخوردگی می باشد می توانید آن را به صورت ناشتا مصرف کنید. این نوشیدنی یک چربی سوز بی نظیر به حساب می آید و افرادی که تمایل به کاهش وزن دارند، می توانند روزانه یکبار و یک ساعت بعد از غذا مصرف کنند.

کسانی که به زیبایی و اندام خود اهمیت می دهند می توانند این نوشیدنی را به عنوان یک میان وعده مناسب انتخاب کنند. ترکیب عسل با لیمو برای بیماری های مختلف یک دارو محسوب می شود. مهمتر از آن، نوع عسلی است که شما مصرف می کنید، فقط عسل طبیعی است که خاصیت درمانی دارد و بسیار مفید است.

می بینید که خواص شربت عسلی کم نیست و شما می توانید با درست کردن این شربت از خواص بی نظیر عسل هم بهره ببرید! و از این نوشیدینی طبیعی لذت ببرید. به جای خرید نوشابه ها و آبمیوه های صنعتی که با اسانس و طعم دهنده ها درست شدن در خانه خود بهترین نوشیدنی ها را به سادگی تهیه کنید.

 عسل طبیعی مرغوب با قیمت مناسب می خوام!

شما از فروشگاه اینترنتی عسل عصاره می توانید بهترین نوع عسل را تهیه کنید چون تمامی عسل های ما آزمایش شده و همراه با برگه تضمین کیفیت ارائه می شود و بصورت رایگان ارسال می کنیم. حتی برای درمان بیماری های خاص، از عسل های تک گل این فروشگاه نیز می توانید امتحان کنید.

بعضی ها از شکر برای درست کردن شربت استفاده می کنند اما فراموش می کنند که شکر برای سلامتی چقدر مضر است. طعم عسل با شکر اصلا قابل مقایسه نیست بنابرین اگه شما یکبار از عسل طبیعی عصاره استفاده کنید حتما شکر را از یاد خواهید برد!

مطلب پیشنهادی: کدام بهتره عسل یا شکر؟

با خوندن این مطلب پیشنهادی حتما به این نکته خواهید رسید که سلامتی با ارزش ترین دارایی یک انسان هست که با هیچ چیزی در زندگی قابل مقایسه نیست.

لحظه هاتون به شیرینی عسل.

 

 

کلیدواژه : شربت عسلی
عسل عصاره
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *