ماسک عسل برای لک صورت + درمان سریع

Honey-mask-for-facial-blemishes

ماسک عسل برای لک صورت  چقدر موثر است؟ می دانیم که عسل با دارا بودن آنزیم های مفید و همچنین پراکسید هیدروژن، برای درمان لک صورت بسیار تاثیر گذار بوده استفاده از عسل خالص بر روی پوست، یکی از بهترین راه‌ها برای از بین بردن لکه‌های تیره است.

همچنین با صاف و نرم کردن پوست، نابودی لک صورت شما را تضمین کرده، کیفیت پوست را بهبود می‌بخشد.

Honey-mask-for-facial-blemishes

درمان قطعی لک صورت!

عسل محتوی پروتئین، آنتی اکسیدان و همچنین پراکسید هیدروژن است. و می تواند به روشن شدن پوست کمک کرده، با پیری پوست و باکتری ها مبارزه کند.

اما به دلیل این که عسل خاصیت لایه برداری دارد، استفاده از آن بر روی صورت می تواند درمان قطعی لک صورت باشد. این ماده ی شفابخش، توانایی از بین بردن سلول های مرده‌ را دارد. این سلول ها عامل تیره شدن پوست هستند.

عسل با خاصیت روشن کنندگی ملایم، رنگ شفافی به پوست می دهد. و آن را روشن تر از قبل می کند. در بیمای هایی مثل جوش و آکنه بعد از بهبود نسبی، آثاری روی پوست باقی می ماند. ماسک عسل برای رفع این آثار ناخوشایند، کارایی بالایی دارد.

نکته مهمی که درباره ماسک عسل باید بدانید!

یکی از راه‌های استفاده از عسل برای تهیه بهترین ماسک خانگی برای درمان لک صورت این است که آن را با سایر مواد ترکیب کنید تا یک ماسک صورت تسکین دهنده ایجاد شود.

قبل از انجام این کار، برای اینکه مطمئن شوید  به این مواد حساسیت ندارید کافی است ماسک را در قسمت دیگری از پوست مثل بازوها تست کنید تا مطمئن شوید استفاده از آن برایتان خطری ندارد سپس با خیال راحت استفاده کنید.

انواع ماسک عسل

برای بهره بردن هرچه بیشتر از خواص عسل می توانید عسل طبیعی را با موادی مثل زردچوبه، سیاه دانه، لیمو، دارچین و حتی سیب زمینی ترکیب کرده، ماسک عسل دلخواه خود را بسازید. ماسک عسل و زردچوبه برای لک صورت یکی از ماسک های پرطرفدار است که توضیح کوتاهی از آن را می خوانید در آپدیت های بعدی به معرفی کامل آن خواهیم پرداخت.

ماسک زردچوبه و عسل برای لک صورت

این ماسک به شاداب سازی پوست کمک می کند و با استفاده از آن  چین و چروک و لک های پوستی از بین می رود و بقایای زخم های پوست به مرور زمان ترمیم شده و آثار آن از بین می رود.

بهترین ماسک خانگی برای لک صورت

از آنجایی که عسل خاصیت لایه برداری دارد، استفاده از ماسک عسل برای درمان سریع لک صورت توصیه می شود. عسل طبیعی می تواند در زمان کوتاهی سلول های مرده پوست را پاکسازی کرده و پوست را روشن و شاداب نشان دهد.

برای استفاده از ماسک عسل کافی است پس از شستن صورت با آب و صابون، عسل طبیعی و خام را روی صورت خود بمالید. در صورت تمایل، برای رقیق کردن عسل می توانید آن را با آب سالم و بهداشتی مخلوط کنید تا چسبندگی اش کمتر شده و پاک کردن آن راحت تر باشد.

صبر کنید این ماسک تا چند دقیقه روی پوست بماند. پس از شستشو، تاثیر ماسک عسل را به وضوح خواهید دید.

hony-mask-for-facial-blemishes

عسل را می توان به شکل های مختلف از جمله حالت خمیری، یا موضعی و به عنوان ماسک خانگی برای لک صورت استفاده کرد. فقط کافی است مقداری عسل طبیعی روی پوست صورت مالیده و اجازه دهید چند دقیقه روی پوست بماند. پس از استفاده مرتب از ماسک خواص درمانی آن به وضوح آشکار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: خواص ماسک عسل برای پوست

مهم ترین نکته در مورد استفاده از عسل برای درمان این بیماری ها، استفاده از عسل طبیعی و خام مانند عسل گون است. چون بسیار مهم است عسلی که استفاده می کنید باکتری های سالم خود را از دست نداده باشد. تا برای درمان سریع لک صورت مفید باشد.

این ماسک، سیستم ایمنی بدن شما را فعال می کند و به رفع التهاب و قرمزی پوست کمک کرده و همچنین لک ها را التیام می بخشد.

چرا عسل عصاره بخریم؟

مجموعه عسل عصاره با برداشت عسل طبیعی و مرغوب از مناطق خوش آب و هوای سبلان طعم خوش و دلچسب عسل را در خاطر شما ماندگار می سازد.

اگر قصد خرید عسل طبیعی را دارید و می خواهید طعم واقعی عسل را بچشید، یا دوست دارید ماسک عسل بسازید و از خواص درمانی آن استفاده کنید به فروشگاه اینترنتی عسل عصاره سر بزنید!

v.mousavi

عسل عصاره
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *