بهترین زمان مصرف عسل|برای معده و لاغری + 14 نکته کلیدی!

زمان مصرف عسل را بررسی می کنیم زیرا تاثیر خوردن آن در وقت های مختلف متفاوت است به عنوان مثال تاثیر خوردن عسل ناشتا و با شکم خالی با خوردن عسل قبل از خواب تفاوت دارد! خوردن عسل قبل از خواب برای لاغری و افزایش قدرت حافظه بسیار تاثیر گذار است؛ و خوردن آن به صورت ناشتا و به صورت عسلاب برای معده بسیار مفید است.

اگر سوال شما هم این است که عسل را چه موقع بخوریم و بهترین زمان مصرف عسل برای معده را بدانید حتما تا آخر این مطلب همراه من باشید تا نکته های خوبی یاد بگیریم.

عسل فقط مخصوص صبحانه است؟!

با اینکه مصرف عسل برای صبحانه رواج زیادی دارد و عسل همراه سرشیر یا خامه خیلی خوشمزه و دلچسب است؛ ولی عسل فقط مخصوص صبحانه نیست.

همیشه توسط متخصصان تغذیه و رژیم درمانی توصیه می شود که عسل را به مقدار مناسب و در ساعات مشخصی از روز بخوریم و به زمان مصرف عسل دقت داشته باشیم، تا علاوه بر لذت بردن از طعم بسیار خوبی که دارد از خواص آن هم بیشترین استفاده را داشته باشیم. پیشنهاد ما هم این است که عسل را در برنامه روزانه خود قرار دهید؛ حتی اگر مقدار آن بسیار کم باشد.

فواید خوردن عسل هنگام صبح

  1. صبح بهترین زمان خوردن عسل است که می تواند برای افزایش سطح انرژی در طول روز مفید باشد و قوای جسمی را بشدت افزایش می دهد.

2. خوردن عسل ناشتا به صورت مخلوط آب ولرم و عسل برای سلامتی معجزه می کند.

 3. برای معده و پاکسازی روده نیز مفید است.

4. از عفونت های باکتریایی و ویروسی محافظت می کند.

5. واکنش های آلرژیک را کاهش می دهد.

6. ترکیب عسل با لیمو در اول صبح، وزن را کنترل کرده و منجر به چربی سوزی می شود، در واقع عسل باعث می شود وزن ایده آلی داشته باشیم.

فایده های مصرف عسل در عصر

زمان خوردن عسل، به نیاز بدنتان به انرژی می تواند بستگی داشته باشد؛ احساس ضعف نشان از کاهش انرژی بدن است و چاره ی آن مصرف مواد انرژی زای طبیعی مثل عسل طبیعی است.

7. زمانی که نیمی از روز را سپری کرده و از حجم کارهایتان خسته شده اید، در این صورت عسل می تواند به شما کمک کند تا دوباره انرژی بگیرید و روز را به خوبی تمام کنید.

8. وقتی سردرد می گیرید می توانید به جای مصرف قرص های کافئین دار، با یک قاشق عسل سطح انرژی خود را به طور طبیعی افزایش دهید و از سر دردهای ناشی از ضعف بدن خلاص شوید.

خواص مصرف عسل در شب

فواید مصرف عسل در شب

شاید شما هم از راز مصرف عسل قبل از خواب آگاهی نداشتید و عسل را فقط برای صبحانه مصرف می کردید؛ باید بدانید مصرف عسل طبیعی به اندازه یک قاشق چای خوری قبل از خواب برای سلامتی بدن به خصوص برای کمک به سلولهای مغزی بسیار مفید است و بهترین منبع انرژی، برای بهبود عملکرد مغز قندهای طبیعی موجود در عسل طبیعی می باشد.

9. خوردن عسل با یک لیوان شیر گرم قبل از خواب، کمک می کند تا خواب بهتری داشته باشید.

10. عملکرد کبد را بهبود می بخشد.

11. در کاهش وزن کمک می کند.

12. خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش می دهد.

13. رفلاکس معده را درمان می کند.

14. فشار خون بالا را کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید: خداحافظی با زخم معده | درمان با عسل و زردچوبه!

زمان مصرف عسل برای لاغر شدن

همانطور که می دانید عسل سرشار قند است ولی قندهای طبیعی که به لاغری کمک می کنه بهترین زمان مصرف عسل برای لاغری قبل از خواب است. خوردن یک قاشق عسل قبل از خواب به لاغری شما موثر است. با مصرف عسل سوخت و ساز بدن شدت گرفته و چربی ها به انرژی تبدیل می شوند.

این کار بیشتر از یک دقیقه زمان شما رو نمی گیره. پس حتما از این روش ساده برای لاغر شدن استفاده کنید.

بهترین زمان استفاده از عسل برای معده

برای درمان معده با عسل طبیعی بهترین راهکار این است که روزانه یک یا دو قاشق غذا خوری عسل طبیعی را در آب ولرم حل کرده و میل کنید. البته بهترین زمان مصرف عسل برای معده به صورت ناشتا و با شکم خالی است. دقت داشته باشید عسل های سوپرمارکتی و شرکتی فاقد خواص لازم است، برای بهره مندی از خواص عسل حتما باید از عسل طبیعی و محلی استفاده کنید.

برای تهیه مستقیم عسل طبیعی از زنبوردار به روی قیمت و خرید عسل طبیعی کلیک کنید تا اطلاعات کامل و ضمانت نامه عسل محلی را ببینید.

هر روز عسل بخورم چه اتفاقی می افتد؟

عسل فواید زیادی برای سلامتی دارد، مانند بهبود سلامت قلب، بهبود زخم و وضعیت آنتی اکسیدانی خون با این حال مصرف بیش از حد، ممکن است به دلیل محتوای قند و کالری بالا، عوارض جانبی ایجاد کند. بنابراین، بهتر است از عسل به اندازه ی کم و برای جایگزینی سایر اشکال قندها استفاده کنید و از مصرف آن در حد اعتدال لذت ببرید.

استفاده از عسل در زمان بیماری

از قدیم گفته اند به هرچیزی که توجه نکنید، به مرور زمان کمرنگ می شود و یا از بین می رود، مثل سلامتی. تا اینجا متوجه شدیم که عسل را چه موقع بخوریم؛ ولی نکته مهم تر این است که قبل از بیماری ها باید عسل طبیعی مصرف کنیم و همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.

عسل طبیعی بهترین غذا و دارو است. یعنی اگر زیاد استفاده کنید غذا است اگر به مقدار کم مصرف کنید مثل دارو عمل می کند خواص عسل طبیعی به قدری زیاد است که لازم به توضیح نیست زیرا همه ما می دانیم که این ماده ی شکفت انگیز چقدر ارزشمند است.

بهترین نوع عسل برای معده

شاید خیلی ها سوال داشته باشند که بهترین نوع عسل برای معده چه عسلی هست؟ مهم ترین مسئله که در جواب به این سوال اهمیت دارد کیفیت عسل هست که باید طبیعی، خالص و حرارت ندیده باشد در این صورت عسلی با این ویژگی ها علاوه بر اینکه فواید بسیاری دارد، حتما برای معده مفید خواهد بود. 

ارسال عسل طبیعی به سراسر کشور

می توانید با خرید عسل طبیعی در برابر بیماری ها از خود محافظت کنید و با هدیه دادن این ارمغان الهی به عزیزانتان سلامتی را برایشان تضمین کنید. ما عسل های طبیعی که در زنبورستان عصاره تولیده شده را به صورت اینترنتی عرضه کرده ایم تا هموطنان عزیزمان به صورت مستقیم و با خیال راحت بتوانند عسل طبیعی درجه یک تهیه کنند.

به همراه عسل طبیعی برگه کتبی تضمین کیفیت نیز ارسال می کنیم همچنین برای راحتی خرید مشتریان هزینه ارسال تمامی محصولات رایگان است و به دورترین نقاط کشور با امکان پرداخت درب منزل ارسال داریم. از قسمت فروشگاه اینترنتی عسل عصاره می توانید به راحتی محصول مورد نظر را انتخاب و سفارش خود را ثبت کنید؛ در سریعترین زمان و با پست پیشتاز برای شما مرسوله را ارسال می کنیم.

Warranty-honey

امیدواریم با مصرف عسل طبیعی با کیفیت، بتوانید در همه حال از زندگی لذت ببرید. اگر سوالی دارید می توانید در زیر همین پست برای ما پیام بفرستید، از طریق مشاوران با تجربه مجموعه عسل عصاره پاسخ کامل را دریافت خواهید کرد.

سوالات متداول زمان خوردن عسل

عسل را چه موقع بخوریم؟

عسل رو در وقت صبح، عصر و شب قبل از خواب میشه میل کرد. زمان خوردن عسل متفاوته و هر وقت خاص تاثیر خاصی رو بدن ما دارد.

خوردن عسل ناشتا چه تاثیری دارد؟

بهترین زمان مصرف عسل به صورت ناشتا و با شکم خالی است. در این حالت عسل سریع تر جذب بدن شده و تاثیر مستقیمی در سلامت قلب و معده و دستگاه گوارش دارد.

زمان مصرف عسل برای لاغری

بهترین زمان استفاده از عسل برای لاغری قبل از خواب است. این کار به بدن کمک می کنه در ساعات اولیه خواب، چربی بیشتری بسوزاند.

عسل عصاره
دیدگاه کاربران
6 دیدگاه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *